Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dom pod Wrocławiem
Autor Wiadomość
mimumi
Junior Member
**

Liczba postów: 1
Reputacja: 0
Status: Offline
Dom pod Wrocławiem
Witam, chciałabym kupić dom pod Wrocławiem od dewelopera http://arbetdeweloper.pl/domy/radwanice/. Czy to dobry pomysł?? Czy lepiej kupić dom od osoby prywatnej?? Szczerze powiedziawszy nie mam czasu na samodzielną budowę domu i niestety nie znam się na tym. Moja siostra przechodziła przez piekło budowania swojego domu. Ciągły stres i obawy przez ponad 3 lata i oczywiście oglądanie każdej wydaje złotówki.

Moje poprzednie tematy:
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-09-2018 22:26 przez mimumi.)
22-09-2018 22:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
kazimierz33
Junior Member
**

Liczba postów: 1
RE: Dom pod Wrocławiem
Moim zdaniem bardzo dobrze pani wybrała że pani kupi dom ,a nie będzie budowała. Każda budowa domu jest bardzo trudna.

Moje poprzednie tematy:
    (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-09-2018 10:56 przez kazimierz33.)
    23-09-2018 10:56
    magda676
    Posting Freak

Liczba postów: 3,269
    Akurat nie wypowiem się w kwestii domów, ale uważam, że w dzisiejszych czasach budowa domu to nie najrozsądniejsze rozwiązanie. Mogę wam polecić mieszkania w Toruniu. Dlatego, jeśli szukacie mieszkania na wynajem, to koniecznie zapoznajcie się z ofertą najmu instytucjonalnego https://torun.mdr.pl/ . Jest to jak najbardziej bezpieczna forma wynajmu. Mieszkania są przekazywane najemcom już z wykończeniem; są podłogi, glazura, biały montaż, drzwi wewnętrzne. Ściany są pomalowane na biało.

Moje poprzednie tematy:
    12-02-2023 15:46
    IlonaMM
    Senior Member

Liczba postów: 447